Благодійність бізнесу: історії про допомогу від п’яти українських компаній




Благодійність - це величезне поле діяльності, де знайдеться місце кожному. По всьому світу тисячі людей допомагають тим, хто цього потребує. Хтось приносить одяг або допомагає їжею, інші дають гроші або купують необхідні ліки, деякі працюють волонтерами і допомагають безпосередньо за місцем. Зараз все частіше до благодійності приєднуються і представники бізнесу. Великі компанії в різних країнах збирають величезні суми грошей, щоб врятувати онкохворих, допомогти дітям в притулках або ж вилікувати людей із захворюваннями серця. Ми поспілкувалися з п’ятьма українськими представниками бізнесу, які розповіли, як вони займаються благодійністю і чим допомагають нужденним.

WOG


WOG - це мережа автозаправних станцій і магазинів в Україні. Компанія вже більше десяти років проводить акцію «Дорога до серця», яка спрямована на збір коштів для покупки і ремонту медичного обладнання, а також потреб дитячих клінік і центрів по всій Україні.
«Великий бізнес не може діяти ізольовано від суспільства - він повинен бути соціально відповідальним, відгукуватися на проблеми людей і, звичайно, вносити свою вагому лепту в їх рішення. Компанія WOG допомагає дітям. Спочатку це була комплексна допомога дитячим будинкам: проведення ремонтних робіт, закупівля одягу і іграшок. А також адресна допомога з лікування маленьких дітей. Згодом, логічним продовженням нашої благодійності став всеукраїнський масштабний проект «Дорога до серця», - розповіли в компанії.

Цей благодійний проект проходить щорічно на всіх АЗК WOG і в мережі WOG CAFE, а механіка акції дуже проста і прийняти в ній участь можуть абсолютно всі. Необхідно лише придбати кавовий напій в особливому благодійному стаканчику на будь-якому АЗК мережі WOG і WOG CAFE. Вартість напою у такому стаканчику на дві гривні дорожче, ніж у звичайному.

«Акція триває більше 10 років. Завдяки кожному нашому клієнту, який в той чи інший час приєднався до акції, ми зібрали понад 17 млн. грн. Це дозволило забезпечити дорогий ремонт обладнання в медзакладах по всій країні, придбати для них нові сучасні апарати, тим самим рятуючи дитячі життя. І, що найважливіше, тепер ми це робимо систематично», - коментують ситуацію в WOG.

Вже з 1 червня цього року стартувала нова хвиля акції. На цей раз збиралися кошти на придбання УЗД апарату для Інституту серцево-судинної хірургії ім. Амосова, завдяки якому фахівці змогли б вчасно діагностувати порок серця у дітей, а значить - оперативно проводити операції і рятувати життя. Вартість апарату становить 1,33 млн. гривень і вже за місяць до закінчення акції було накопичено близько 1,4 млн., що дозволило достроково закупити і передати обладнання.

Фора

Велика торговельна мережа «Фора» разом з Українським фондом допомоги вже два роки поспіль проводять благодійну акцію «Серце б’ється завдяки...».

«Ми з Українським фондом допомоги працюємо вже два роки. Наша співпраця - це благодійна акція «Серце б’ється завдяки...». Ми шукаємо партнера, який готовий взяти участь у проекті і потім з продажу певних товарів 1 гривня перераховується на благодійну мету. За цей час у нас було вже 6 хвиль цього проекту», - розповіла нам Оксана Перекупко, керівник відділу зі зв’язків з громадськістю мережі «Фора».
З 1 по 30 вересня 2019 року, така акція проходила спільно з молочним брендом «Яготинське для дітей». За цей час з кожної одиниці продукції ТМ «Яготинське для дітей», яка була продана в магазинах мережі, 1 гривня перераховувалась на благодійність. Всі зібрані протягом вересня кошти будуть спрямовані на придбання обладнання для проведення ендоваскулярних операцій дітям з вадами серця. Зокрема, імплантів-оклюдерів, стентів і кондуїтах.

«Зараз у нас вже зібрано понад мільйон гривень, проведено 15 операцій, скоро буде ще проведено 3 операції. Це дуже емоційний проект, тому що кожен раз ми приїжджаємо в лікарні до дітей, знайомимося з сім’ями, дізнаємося їх історії», - кажуть в торговій мережі «Фора».

Крім цього, в магазинах мережі встановлюються соціальні стелажі, куди кожен бажаючий може покласти продукти для людей, які не можуть дозволити собі їх купити.

«Ми знаємо, що є дійсно незахищені верстви населення, які не можуть собі дозволити навіть купити елементарні продукти харчування. І виникла ідея, поставити такі соціальні стелажі. Люди, у яких є можливість, вони купують будь-які продукти, ті ж крупи, консерви і т.д., і просто залишають їх на стелажі. А люди, які не можуть купити ці продукти, приходять і беруть їх звідти. Насправді багато хто хоче допомогти, але часто не знають, як це зробити. Є випадки, що навіть приносять продукти з дому. Хто консервацію, влітку, наприклад, овочі і фрукти приносили і залишали», - кажуть в компанії.

Dobovo

Dobovo - це український онлайн-сервіс для подобової оренди житла, який працює на ринку ще з 2010 року. Компанія давно займається благодійністю і співпрацює з великими фондами.

«Наш PR відділ попередньо вибирає об’єкт допомоги. В кожному окремому випадку, ми зв’язуємось з притулком, або дитячим будинком, уточнюємо що саме потрібно придбати. Тоді купуємо потрібні речі і товари, і їдемо з нашими співробітниками», - відповіли нам в компанії.

У Dobovo додають, що допомагають і притулкам для тварин, куди крім кормів і продуктів привозять старі речі, ганчірки і т.д.
Крім цього, весною 2019 року, команда співробітників сервісу Dobovo взяла участь в 27-му благодійному «Пробігу під каштанами-2019». Так, зібрані в ході пробігу кошти були спрямовані на придбання необхідного обладнання для Центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України.

Київстар

Один з найбільших українських мобільних операторів «Київстар» теж не залишається осторонь від проблем суспільства. Так, у компанії є свій благодійний проект в рамках SMS благодійності - «Дитяча надія», який почали реалізовувати з грудня 2018 року.

«Київстар спільно з Міжнародним благодійним фондом «Українська Біржа Благодійності» (УББ) реалізовує проект. В рамках проекту ми допомагаємо дітям з вадами серця або онкологічними захворюваннями, які проходять лікування в українських медичних установах», - розповідають в компанії.
Пожертвувати на допомогу дітям може кожен абонент передплаченого зв’язку і ці пожертви можуть бути абсолютно різними, як разовими - від 1 грн до 3000 грн, так і регулярним - 2, 5, 10, 15 і 20 гривень. До слова, регулярне пожертвування може здійснюватися автоматично після кожного поповнення рахунку від 40 гривень.

«Станом на сьогодні за допомогою наших абонентів вдалося зібрати 1 343 628,19 гривень. На зібрані гроші ми допомогли Інституту ім. М. Амосова і Національному інституту раку, Одеської обласної дитячої лікарні, Дніпропетровській обласній дитячій лікарні, Львівському Охматдиту та Західноукраїнському дитячому медцентру закупити необхідне обладнання і медичні матеріали», - пояснюють в компанії «Київстар».

Яготинське

Як ми вже розповідали, саме молочний бренд «Яготинське» спільно з Українським фондом допомоги та торгівельною мережею «Фора» приймає участь у благодійній акції, спрямованої на допомогу дітям із захворюваннями серця. Бренд «Яготинське» входить до групи компаній «Молочний альянс», яка активно займається благодійністю.

«Благодійність є невід’ємною частиною корпоративної соціальної відповідальності ГК «Молочний альянс». Компанія щорічно виділяє бюджети на проведення благодійних акцій, фінансування соціально значущих соціальних заходів і проектів, підтримку дитячих будинків, благодійних фондів, громадських організацій, волонтерів. Причому, бюджети на благодійність є як у керуючої компанії, так і у кожного підприємства окремо. Наша політика благодійності грунтується, перш за все, на принципах прозорості, легальності та сумлінності», - розповіла нам Світлана Хіноцька, PR-менеджер ГК «Молочний альянс».
Вона додала, що компанії проводили десятки різноманітних благодійних проектів. З масштабних можна виділити проект ТМ «Яготинське» і БФ «Таблеточки», який реалізується ось уже другий рік поспіль. В рамках цього проекту, частина грошей від продажу молока «Велике» за акційний період перераховуються на закупівлю медикаментів, які життєво необхідні діткам з онкологічними захворюваннями.

«Крім того, на постійній основі ми виділяємо продукцію дітям, які проходять лікування в Київському міському онкологічному центрі, проекту Navysport, - який розвиває військово-прикладні види спорту в ВМСУ, дитячому табору «Сонячне світло» і ще ряду організацій. Хотілося б акцентувати увагу на тому, що в своїх проектах ми ставимо за мету не просто зібрати гроші і передати їх на лікування дитини/дітей або закупівлю медикаментів. Для нас головне - це об’єднати наших споживачів, донести до них важливість проблеми, і згуртуватися разом з ними в її вирішенні», - підсумувала Світлана Хіноцька.

Як ми бачимо, великі компанії не залишаються осторонь, а намагаються допомогти, хто чим може. Організовують різні акції і запускають проекти в яких може взяти участь кожен бажаючий. І з кожним роком таких прикладів в країні стає все більше і більше, що не може не радувати.

Автор Анастасія Іщенко
Джерела фото WOG, Київстар, Dobovo, Pixabay, Фора, Молочний альянс

Читайте також:
Бюджет-2020: скільки грошей піде на медицину