Бізнес і благодійний фонд: успішні історії співпраці




Українські компанії мають хорошу можливість розвивати свою соціальну відповідальність через співпрацю із благодійними фондами. Така співпраця є корисною для обох сторін: фонд через додаткові кошти може допомогти своїм підопічним, а компанія може без додаткових труднощів покращити свою репутацію і напряму допомогти тим, хто цього справді потребує.
Уфонд для допомоги хворим дітям постійно співпрацює із бізнесом різного розміру та типу. Ось кілька прикладів такої співпраці із 2018 року:

У березні 2018-го організатори першої в Україні Криптотусовки долучились до благодійної діяльності Українського фонду допомоги. 10% із кожного проданого квитка перерахували на лікування 3-річного Микити Бадикова, який потребував кохлеарної імплантації другого вуха.

Організатори події «Книжковий Кураж Базар» у вересні 2018 року також долучились до спільної благодійної діяльності і допомогли підопічним фонду. Уфонд став оператором проекту на сайті Української біржі благодійності. Було зібрано кошти на покупку корекційного обладнання для київської школи-інтернату №11 для слабозорих дітей з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу.

Разом із компанією «ПриватБанк» фондом «Допомагати просто!», ще з 2017 року ми продовжуємо благодійний проект «Допомога дітям із вадами серця». У межах цієї акції небайдужі українці пожертвували через банківську систему більше 6 млн грн.

Мережа магазинів «Фора» спільно з ТМ «Агуша Україна» та ТМ «Яготинське для дітей» організували акцію «Серце б’ється завдяки…». Акція відбувалась у кілька етапів. 1 грн з кожної одиниці продукції ТМ «Агуша Україна» та ТМ «Яготинське для дітей», придбаної в мережі магазинів «Фора» була перерахована на лікування підопічних Уфонду, дітей з вадами серця. Проект допоміг зібрати понад 610 тисяч гривень на лікування підопічних Уфонду.

Передноворічна акція «Light Up Your Heart» від компанії Infopulse та Уфонду зібрала 151 110 гривень, завдяки яким, було врятовано сердечка двох діток.

Акція "Благодійність замість новорічних сувенірів" в 2018 році об‘єднала навколо себе кілька невеликих компаній. Суть акції дуже проста: бюджет, який повинен був піти на придбання непотрібних сувенірів, йшов на порятунок конкретної дитини. Працівники компаній-учасників натомість отримували листівки, де вказувалося, кому і як вони допомогли.

Ми хочемо збільшувати кількість наших партнерів серед представників бізнесу. Якщо ви теж хочете долучитись до допомоги хворим дітям – дайте нам знати за цими контактами:
(044) 469 01 08 help@ufond.ua

Будемо раді співпраці у будь-якому вигляді!

Читайте також: 5 нефінансових інструментів благодійництва